Avbokningsregler
Efter att köpet är genomfört har kunden 24 timmar på sig att skicka in en avbokningsförfrågan och vi återbetalar gärna hela köpet.
Observera: Ingen återbetalning vid felaktig leveransadress
Vi gör vårt yttersta för att leverera din beställning snabbt och korrekt. Det är dock viktigt att du anger korrekt leveransadress när du gör din beställning.
Om en felaktig adress anges och beställningen redan har skickats kan vi tyvärr inte återbetala eller skicka en ny leverans.
Efter denna 24-timmarsperiod kommer din beställning att sättas i produktion och kan inte längre ändras. När beställningen har lämnat vårt lager kan du inte längre ändra din leveransadress. Om du anger en felaktig leveransadress kan det leda till att ditt paket förloras.
Se därför alltid till att dina adressuppgifter är fullständiga och korrekta innan du slutför beställningen. Har du gjort ett misstag? Kontakta oss då så snart som möjligt, så att vi kan försöka lösa problemet i tid, förutsatt att beställningen ännu inte har skickats.